Technická podpora Sme tu pre vás 7 dní v týždni!

NONSTOP SERVIS

Denne sme pripravení riešiť technické požiadavky a prípadné problémy s poskytovanými službami.

  • každému podnetu nahlásenému na technickú podporu sa venujeme s maximálnou starostlivosťou

  • požiadavky riešime s vysokou prioritou, bez ohľadu na spôsob nahlásenia (telefón, mail, zákaznícka zóna)

Máte otázku, na ktorú potrebujete odpoveď? Môžete sa na nás obrátiť kedykoľvek a ktorýmkoľvek spôsobom. Urobíme všetko preto, aby sme našli odpoveď.  

Komunikovať s nami či nastaviť kontakty a služby môžete pohodlne v zákazníckej zóne.

Prejsť do zákazníckej zóny

Ako sa s nami môžete skontaktovať?

Či sa rozhodnete pre telefonát, e-mail alebo ticket, požiadavku riešime s maximálnou prioritou.

TELEFONICKY

Zavolajte na linku technickej podpory 052 2388 100.

E-MAILOM

Napíšte e-mail s požiadavkou na hotline@ferimex.sk

TICKETOM

Zadajte požiadavku cez ticketový systém v zákazníckej zóne na www.ferimex.sk

Vyberte si ktorýkoľvek spôsob komunikácie

Nahlásením požiadavky ktoroukoľvek z nižšie uvedených ciest vzniká ticket, pomocou ktorého je možné ďalej v danej veci komunikovať. Notifikácie o reakciách na ticket sú automaticky zasielané e-mailom.

1. LINKA TECHNICKEJ PODPORY

052 2388 100

  • zavolajte na linku technickej podpory

  • zadajte autorizačný kód, ktorý ste obržali pri podpise zmluvy

  • v stručnosti popíšte problém

Pracovník technickej podpory vás podľa nahláseného mena alebo zobrazeného telefónneho čísla identifikuje v informačnom systéme. Zapíše nahlásenú požiadavku do informačného systému a začne ju riešiť. Záznam o nahlásenej chybe máte k dispozícii aj cez svoju zákaznícku zónu na stránke www.ferimex.sk. 

2. E-MAIL

hotline@ferimex.sk

Po jej prijatí budete obratom do pár minút notifikovaní automatickou odpoveďou. Súčasťou automatickej odpovede je aj zaslanie čísla, pod ktorým je požiadavka u nás evidovaná.  

3. ZÁKAZNÍCKA ZÓNA

www.ferimex.sk

  • prihláste sa do zákazníckej zóny

  • nahláste problém, poruchu alebo požiadavku

Stručne popíšte problém a správu odošlite. Automaticky sa priradí k vášmu užívateľskému profilu, čo uľahčí a urýchli komunikáciu s operátorom. Požiadavka bude vybavená rovnako ako telefonát či e-mail. 

V porovnaní s retailovými zákazníkmi je pre našich business zákazníkov technická podpora zabezpečovaná kontinuálne osobitným oddelením so zvýšenou prioritou.

Internet Business

Naša technická podpora je viac ako iba telefónne číslo!

Urobíme všetko pre to, aby ste mohli naše služby využívať bez prerušenia.