Zriadenie služby Realizácia pripojenia
OPTIKA AJ BEZDRÔTOVÉ PRIPOJENIA
Realizácia každej prípojky vždy prebieha v niekoľkých krokoch:
-
Krok 1 - Analýza potrieb
-
Krok 2 - Obhliadka
-
Krok 3 - Vyladenie ponuky
-
Krok 4 - Inštalácia
-
Krok 5 - Zmluva
-
Krok 6 - Starostlivosť o zákazníka
Každému kroku venujeme maximálnu pozornosť, pretože vždy chceme ponúknuť zodpovedné riešenia a odovzdať kvalitné služby.
Ako prebieha postup zriadenia služby?
Pri zavádzaní služby postupujeme v nasledovných krokoch:
krok 1
Váš budúci KAM s vami prediskutuje vaše potreby a spoločne vyberiete vhodný typ a parametre služby, prípadne ďalšie doplnkové služby.
krok 2
V prípade potreby vykonáme bezplatnú obhliadku. Službu vieme odovzdať prakticky kdekoľvek, je to len vec výberu vhodného technického riešenia.
krok 3
Po vykonaní obhliadky dohodneme vhodnú technológiu pripojenia a podmienky realizácie. Po zadaní objednávky naplánujeme termín inštalácie.
krok 4
Na základe vykonanej obhliadky technici zrealizujú pripojenie služieb. Nastavenie a vyladenie pripojenia vykoná technická podpora podľa vašich požiadaviek a potrieb. Službu si otestujete za prítomnosti nášho technika, aby sme zabezpečili vašu maximálnu spokojnosť.
krok 5
Zmluvné dokumenty vám technik odovzdá na podpis po inštalácií a otestovaní služieb. Všetky úpravy v zmluvných dokumentoch alebo parametroch služieb vyriešite s Key account manažérom ešte pred inštaláciou služieb.
krok 6
Nainštalovaním služieb prechádzame na najdôležitejšiu časť. Snažíme sa, aby boli naši zákazníci spokojní s využívaním služieb od FERIMEXU. K dispozícií preto máte mobilné číslo na obchodného zástupcu KAM, ktorý rieši všetky vaše požiadavky.